https://yourkidscoach.nl

Nicole in ’t Zand: Your Kids Coach

Al sinds ik een klein meisje was weet ik 1 ding heel zeker, ik wil met kinderen werken. Mijn missie in dit leven is het helpen en ondersteunen van kinderen op hun pad naar volwassenheid.
Dit is dan ook wat ik na wat omzwervingen ben gaan doen. Eerst door de PABO te gaan doen, vervolgens heb ik 8 jaar in het speciaal voortgezet onderwijs gewerkt met kinderen die het vaak heel erg moeilijk hadden om het pad te vinden. In de tussentijd ben ik verder gaan studeren aan de master Special Educational Needs. Maar ik blijf bij mijn intentie van toen ik een klein meisje was en in februari 2017 ben ik aan de slag gegaan als ambulant begeleider in het primair onderwijs. Daarnaast ben ik mijn studie tot kindercoach gaan volgen. Wat je toch als klein meisje eigenlijk al een helder beeld kan hebben van wat jouw levensmissie is….
Tijdens het werken binnen het (speciaal) onderwijs kwam ik erachter hoe mooi het is om samen met een kind te werken aan door het kind zelf gestelde doelen vanuit een vertrouwensband. Mijn kracht is dan ook het vinden van een ingang om vanuit daar samen aan de slag te gaan. Ik geloof er sterk in dat wanneer een kind intrinsiek gemotiveerd raakt om iets te bereiken dat er dan heel veel mogelijk is. Binnen mijn praktijk is dit dan ook waar ik mee aan de slag ga, het vinden van die innerlijke drive om te komen waar je wilt zijn.
Ik ben iemand die samen met jullie gaat werken aan een mooie toekomst. Dit doe ik met veel gevoel, een zachte maar krachtige aanpak en vooral veel enthousiasme. Wanneer wij samen aan de slag gaan kijk ik met een scherpe blik en geef niet op voor we samen tot de kern zijn gekomen. Vanuit hier kunnen we dan aan de slag om weer vooruit te kijken naar de toekomst.
Mensen omschrijven mij als een dappere vrouw en dit wil ik graag meegeven aan kinderen. Wanneer je dapper durft te zijn en je gevoel durft te volgen kun je zo ontzettend veel bereiken in dit leven. Spring jij met mij in mijn ballon naar een mooie toekomst?

Docent bij: